بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

این روزها

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۶، ۰۲:۵۹ ق.ظ
سلام.
دوم دی ماه تو جشن چله مجلهء چلچراغ شرکت کردم که لینک گزارشها و عکسهاشو براتون میذارم.
papary و osyan و 40cheragh

+

درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی رو حضور همهء دوستداران ورزش و خانواده محترمش تسلیت عرض میکنم.
سوال: آیدین ازدواج کرده بود یا صمد؟

+

آغاز سال نوی میلادی رو تبریک عرض میکنم.

+

این روزها کسی به بارانکده سر نمیزند. شما چطور؟

۸۶/۱۰/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

من سر می زنم
سلام

خوبی گلم
به یاد خدا بودن،

یعنی لبریز بودن از عشق

وقتی که عشق جاری می شود ،

دلشکستگان و رنج دیدگان را در بر می گیرد

و به آنان آرامش می بخشد .
من یک معذرت خواهی هت بدهکارم

و امیدوارم منرو به خاطر اینکه نتونستم بهت سر بزنم

ببخشی
سعی می کنم از این

به بعد زود به زود بهت سر بزنم

قول

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی