بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

رفتن و رسیدن

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۸۶، ۰۳:۰۶ ب.ظ
هر رفتنی رسیدن نیست اما برای رسیدن راهی جز رفتن نیست.

آخرین جملهء ماه عسل

به نظر من صادقانه ترین ماه عسل بود.

۸۶/۰۷/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

سلام.
می بخشی یه مدتیه دیر به دیر می ام.
آخه کلم و کردم تو کتاب و قراره کرم کتاب بشم...
در هر صورت از این که فراموشم نکردی خیلی خوشحال شدم.
... بقیه مثل تو نبودن.... یه بار که نرفتم دیگه نیومدن.
بازم بیا. خوشحال می شم.
بای..................
پیروی از کدام مذهب و آیین مایه خوشنودی

پروردگار خواهد بود ؟

آیینی که عشق و شفقت را به

تمامی آفریده های او ارزانی دارد.
بجویید تا بیابید !

غفلت بورزید تا سرگشته بمانید!

من آپم منتظر شما
ممنون که به من هم سر زدی
بازم بیا انورا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی