بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

سوره’ روم آیه 24

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۸۶، ۰۲:۰۴ ق.ظ
و یکی از آیات او اینست که (رعد و) برق را به شما مینمایاند که هم شما را (از صاعقهء عذاب) می ترساند و هم (به باران رحمت خود) امیدوار میگرداند و نیز از آسمان باران می فرستد تا زمین را پس از مرگش باز زنده گرداند.
در این امر نیز ادله ای (از قدرت ایزد) برای اهل خرد آشکار است. 
                                                                      سورهء روم    آیه۲۴
    (کاش میشد به قرآن لینک داد)

۸۶/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۶)

آره کاش میشد....
موفق باشی.....
کاش .....
--
سلام بابااااااااا پـسته جدیدددددددددددد
من آپم
سلام رضای عزیز

تکیه زیبایی بود از قران

البته قران همش زیباست و پر معنی و خواندینی
کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک

چرا باید به دور تو بگردم؟

ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی

برو با دل بیا تا من بگردم
دوست عزیز من آپ کردم

دوست داشتی سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی