بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

تفاوت نسلها

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۸۶، ۰۵:۵۵ ق.ظ

آیندگان از ما به عنوان نسلی یاد می کنند که مسایِل بسیار عمیق را دیدند،اما موفق به حل آنها نشدند،ولی نسل بعدی حتی آن مسایِل را ندیدند.

 

                                                                                                                                                  ولفانگ پاولی

۸۶/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۲)

جنت اهل ولا نجف و بین الحرمینه

اون بهشتی که میگن حرم عباس و حسینه

مست مستم میکنه بوی میخونه عباس

همه عالم میدونن که منم مجنون العباس







مسافرهای کربلا دارم میرن به مهمونی ..............................

دل رو بزن به قافله اگه میخوای جا نمونی ............................

توی صف زنجیر زنها آقا تماشات میکنه......................

اگه یه قطره عاشقی وصل به دریات میکنه....................






روزی زیبای ابوالفضل آبروی ماه رو برده

پیشه خوشگلی عباس آره یوسف کم آورده

هر کسی که یاری داره بره یارش رو بیاره

یه نفر تو کل عالم مثل یار من نداره

تا که دید مجنون سرم رو آقا از عشقت شکسته

رفته یک گوشه دیگه مثل عاقل ها نشسته

روی بال هر فرشته به همه قلبها نوشته

خدای عالم میگه که حرم حسین بهشته





بروز هستم بیا ///////////// بروز هستم بیا/////////////بروز هستم بیا/////////////
بروز هستم بیا ///////////// بروز هستم بیا/////////////بروز هستم بیا/////////////
وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی