بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

40 چراغ

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۸۶، ۰۷:۱۴ ق.ظ
سلام دوستان عزیز

فقط میخواستم خوندن مجلهء ۴۰چراغ رو بهتون توصیه کنم .

به نظر من بهترین مجلهء ایرانه

خودم تازه باهاش آشنا شدم

مشخصات: هفته نامه ، روز انتشار: شنبه ها ، قیمت:۴۰۰ تومان

۸۶/۰۵/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

سلام ممنون که سر زدی به امید موفقیت در کنکور
سلام

حرفهای دلت را به گوش عزیزترین دلت برسان که تنها او لیاقتش را دارد . احساس خود را هیچ موقع پنهان نکن .

شاد و پیروز باشید
به امید دیدار
سلام
خوبی
ببخشید فضولی میکنم شما توی چه رشته درس میخونی امیدوارم موفق باشی
دوست دارم بیشتر باهتون آشنا بشم
سربزن باشه
منتظرتم
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۲۱:۵۶ دُختر ِ بارونــــ
این مجلهـ هنوز هم منتشر میشهـ آیا ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی