بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

اشکها

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳ ب.ظ
اشکها 
صف کشیده بودند پشت پلکهایم 
منتظر یک اشارهء تو بودند!
۹۱/۰۹/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۷)

منتظر یک اشاره...
عاشقانه جون سپردن جرم من فقط همین بود

من نه اولین گل تو نه که واپسینه بودم

اما عشق تو واسه من اولین و آخرین بود
×××

وارد 12 امین روز از 12 امین ماه سال 2012 شدیم...

لامصب این خارجیا همه چیشون با کلاســـــه

×××

۲۲ آذر ۹۱ ، ۱۶:۵۶ خــودمــونــی
تهش این است که همان جا خشک شوند!
۲۵ آذر ۹۱ ، ۱۵:۲۹ این شب غم سحر نمی گردد
منتظر یک اشاره بودند تنها یک اشاره ...
سلام دوست عزیز ممنون که منو به وب خودتون دعوت کردین.
قالب های سفید و بسیار روشن باعث ناراحت شدن چشم بازدید کننده ها میشوند.
عکسها غیر حرفه ای در وب قرار گرفته است پیشنهاد میکنم اول با فوتوشاپ کمی به عکس جلوه دهید.
بعضی از نوشته های اصلی را روی صفحه اصلی قرار دهید تا بیننده با خواندنش مجذوب کیلیک کردن و رفتن به ادامه مطلب باشد.




ممنون ک اومدین : )
همین که تقی به توقی بخورد و سونامی راه بیفتد...
که مرد چشمش تر شود!!




...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی