بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

سکوت

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۸۶، ۰۶:۵۵ ق.ظ
سکوت بهترین تحقیر است.

                                 جرج برنارد شاو (نمایش نامه نویس ایرلندی)

۸۶/۰۵/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۲)

۲۲ مرداد ۸۶ ، ۰۶:۵۷ یک جادوگر ناشناس
سلام دوست من
وبت رو دیدم خسته نباشی
جالبه حتما ادامه بده
من هم آپ کردم بیای خوشحال می شم
نظر یادت نره عزیزم
با بهترین آرزوها و احترامات خاص
از طرف یک جادوگر ناشناس
سلام آقا رضا جان
خوبی
شعراز خودمه الانه سرودمش
لحظه ی بدون تو من زنده نبودم
لحظه ی در سکوت نگاهت من شکسته بودم
لحظه ی بایاد تو من نیودم
لحظه ی در آتش تو خاکستری بیش نبودم
خوب بود
منتظرتم
بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی