بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

زیباترین عکسها

شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۶، ۱۲:۳۴ ب.ظ

زیباترین عکسها در اتاقهای تاریک ظاهر میشن! پس هر وقت تو قسمت تاریک زندگیت واقع شدی ...  بدون که خدا

می خواد یک تصویر زیبا ازت بسازه.

 

۸۶/۰۵/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۳)

سلام
به امید موفقیت برای شما

دل من به اندازه ای کوچیکه که فقط برای تو جا داره
تو هم محکومی به حبس انفرادی



شاد و پیروز باشید

خوشحا می شم اگه به منم سر بزنی
رضای عزیز سلام

قالب وبلاگ خیلی زیباست .

وبلاگ خیلی خوب پیشرفت کرده و امیدوارم موفق تر از قبل باشین

متن زیبایی بود من هم باهات موافقم . همیشه در تاریک ترین روزای زندگیمون یه

نور وجود داره که باهاش زنده ایم یه نور که از قبل بود و برای ما همیشه شیرینه

وقتی تو تاریکی گیر می کنیم حتی اگه نوری وجود نداشته باشد . خودمون باایجاد

یه نور می تونیم از تاریکی بیرن بیام و یه نصیحت می کنم اگه قبول کنی

هر موقع خدایی نکرده در تاریکی فرو رفتی و هیچ نور امدی نبود منتظر نشو این نور

خودش برسه این نور رو خودت ایجاد کن .
راستی من هم شما رو به وبلاگم لینک کردم

تا همیشه بهتون سر بزنم و بدونید ه دوست

دارید که همیشه مهمون ناخونده وبلاگ شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی