بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

با نام تو آغاز میکنم یا کریم

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۳۸ ب.ظ

با نام تو آغاز میکنم یا کریم

غرق گناهم، مرا ببخش و امانم ده . مگیر از من که پس از گناهان فراوان به یادت می افتم، مگیر از من ، مگیر از من ، مگیر از من ... .

مگیر از من که تنها در وقت گرفتاری به یادت می افتم ، مگیر از من و مرا ببخش .

مرا ببخش بخاطر اعمالی که باید انجام میدادم و کوتاهی کردم، مرا ببخش بخاطر اعمالی که نباید انجام میدادم و انجام داده ام ، مرا ببخش ، مرا ببخش و مرا ببخش ... .

به یادت که می افتم و با تو که سخن میگویم آرام میگیرم ...

باران رحمتت را بر دل ناپاک ما بباران وآنرا پاک و خالص کن تا به تو برسیم....... .

۸۶/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

برای عمل به قانون زرین زندگی ،

تمامی ما فقط باید به همه عشق بورزیم

بی آنکه که توقع بازگشت آن را داشته باشیم .

عشق ورزیدن متبرک تر از دریافت عشق است .
ما در جهان لبریز از عشق به سر می بریم .

در قلب همه چیز نیکی نهفته است .

این نیکی را به میزانی که به جهان ابراز کنیم ،

دریافت خواهیم کرد .

آنگاه همه صداها را مهربان و دوستانه می یابیم :

وزش باد ، ریزش باران ، نجوا آب ،

آواز جیر جیرک ها و پرندگان ، خنده کودکان و...

سپس با هر تجربه با شکیبایی رو به رو می شویم

و عشق بیشتری در جهان منتشر می کنیم .
هنگامی که قدرت با عشق بیامیزد،

دنیا دگرگون می شود

و بشر حیاتی تازه را تجربه خواهد کرد .

وقتی قدرت با فروتنی ، عشق و خدمت به دیگران

به کار گرفته شود

حکومت الهی بر پا می شود .
رضای عزیز سلام

مطلب زیبا بود

آره همه ما نیاز به بخشش داریم . ماادمها تا زمانی که کار خطایی می کنیم

متوجه نیستیم شاید دوست نداریم که بفهمیم این کار ما خطاست چون در

اون موقع از انجام دادانش لذت می بریم .اما بعد...............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی