بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

خدا

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

همیشه پیش خودم میگم یه خدای خوبی دارم که میتونم تموم دردامو بهش بگم ، یه خدای خوبی که نمیذاره هیچ کس رازمو بفهمه و آبرومو حفظ میکنه.

نمیدونی چه ذوقی داره وقتی شبا موقع خواب باهاش درد و دل میکنم یا وقتی سحرا که هوا هنوز گرگ و میشه به عشق نماز پا میشم،نمیدونی چه لذتی داره وقتی تو اوج تنهایی آروم آروم اسمشو تو دلم میگم و اشکام نم نم سرازیر میشه.

خودش میدونه که تو این دنیای به این بزرگی امیدم تنها به خودشه ، خودش میدونه که تو این دنیا پشت وپناهم خودشه.

وقتی باهاش حرف میزنم ،صدام رو میشنوه و به حرفام گوش میده هیچ وقت نا امیدم نمیکنه .

یه خدای خوبی دارم که بهم کمک میکنه ، هیچ وقت نشده منو یه جایی تنها بذاره ،حتی اگه شده آخرین ثانیه ها دستمو گرفته.

خوب میدونم چرا دلمو نمیشکنه آخه من سحرا واسه دل شکسته ها دعا میکنم ، واسه مریضا ، گرفتارا ، قرض دارا ، خلاصه واسه همهء آدما دعا میکنم.

چه خوب میشد اگه آدما واسه همدیگه دعا میکردن ، آره واسه عاقبت بخیری هم دعا میکردن .

شک نکن همسفر...

مطمئن باش...

تواین سفر دست خالی نمیمونی ، دعای ما مستجاب میشه ، خودش گفته دعای دل شکسته ها مستجاب میشه. فقط یه دل پاک ، یه ذره صبر ، یه توکل و یه ایمان قوی میخواد.

میخوام خدا رو قسم بدم به خودش که یه نگاه به دل شکسته ها بندازه و دلشونو شاد کنه میخوام خدا رو قسم بدم به مهربونی خودش که همهء مریضامونو شفا بده . میخوام خدا رو قسم بدم به بزرگی و یگانگی خودش گناهانمونو ببخشه.

نمیدونی چه آرامشی داره وقتی با خلوص نیت به درگاهش دعا میکنی.

نمیدونم که تو همسفرم میشی یا نه اما بیا امشب واسه همه دعا کنیم.

بیا هر شب بعد از دعای خیر واسه آدما ، به خودش توکل کنیم و به امید خودش در انتظار موفقیت باشیم.

بیا ای همسفر... منوتنها نذار. بیا با من ... بیا با من ... دست خالی نمی مونی ... .

 

                                                                             نقل از وبلاگ اسرار

                                                                                  نویسنده سحر

۸۶/۰۵/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۱)

۱۵ مرداد ۸۶ ، ۱۹:۳۲ یک جادوگر ناشناس
سلام دوست عزیز
وب جالب و قابل توجهی داری
از زحماتت متشکرم حتما ادامه بده
من هم با یک مطلب جدید آپ کردم بیای خوشحال میشم
نظر یادت نره
با بهترین آرزوها و احترامات خاص
از طرف یک جادوگر ناشناس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی