بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

یلدا

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۲۸ ب.ظ

شب یلدای همگی مبارک و کلی آرزوی خوب و اینا!
بذارید به سبک مجری های تلویزیون کمتر صحبت کنم و توجه شما رو به تماشای لینکهای زیر جلب کنم:

یعنی یلدای امسال با منه آرزوها از زهره

و 

در این یلدای بیست و یک سالگی از زهرا

 

اگر هم قرار به نیت کردن باشه برای فال حضرت حافظ، شعر یغما رو زمزمه میکنم زیر لب:

من رویایی دارم، رویای رنگارنگ / رویای دنیایی سبز و بدون جنگ ...

۹۱/۰۹/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۱)

با مچکرات فراوان...:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی