بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

امون از تو

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۱، ۰۶:۲۳ ق.ظ

آهنگ امون از تو
آلبوم طرفدار شادمهر عقیلی
ترانه سرا: حمیدرضا نصرالهی
آهنگ و تنظیم: شادمهر عقیلی

فوق العاده ست این آهنگ!


تو نگات مسیره عشقو 
به دلم نشون میده

تو نگات قشنگه وقتی 
به دلم امون میده

خنده هات بغل بغل رازقیه
التهاب من و تو عاشقیه

امون از چشمای تو
وقتی که بارون میباره

امون از لبای تو
وقتی میگه دوسم داره

وای امون از وقتی که
میخوای با من پا به پا شی

منو از من بگیری
سر سبد عاشقا شی

وای امون از تو
وای امووون از تو
 

وای امون از تو
وای امووون از تو

۹۱/۰۶/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۸)

رضا اولش فک کردم خودت گفتی اینو!!!




الان درستش میکنم!
کلا این آلبومش خیلی خوبه. ولی از همه بیشتر چه خوابایی رو دوست دارم و اسمم داره یادم میره...

ولی به نظرم توی این چند وقت اخیر، بهترین آلبوم پاپ آلبوم "پرچم سفید" محسن چاوشی بوده. ترانه ها واقعا بی نظیرن. فوق العاده ان! اجرا هم خیلی خوبه. و حتی موسیقی از کارای قبلیش خیلی بهتره...



من همه آهنگها رو گوش ندادم، متن ترانه ها رو اول خوندم، بعد دانلود کردم؛ به نظرم این بهترین ترانهء آلبوم بود!

آلبوم محسن چاوشی رو هم نشنیدم جز آهنگ «خواب بعد از ظهر» که اون کار هم خیلی قشنگ بود، میدونی ترانه سراش کیه؟
ولی من در کل خیلی از این آلبوم خوشم نیومده جز یکی دو تا آهنگ!




این ترانه جزو اون یکی دوتا هست یا نه؟
خب شما که زحمت نوشتن ترانه رو کشیدی
لینک دانلود ترانه رو هم میزاشتی که اونایی که مث من شادمهر باز نیستن و این ترانه رو نشنیدن
با صدای شادمهر هم تجربه اش کنن

پیشنهاد بودها البته



کار درستی نیست پیشنهادتون، گرچه خودم هم خیلی از کارای داخلی رو به جای خریدن دانلود می‌کنم!

در راستای پاسخگویی به خوانندگان وبلاگ: جست و جو در گوگل هم بد فکری نیستا!
اون آلبوم کلا کار حسین صفا ست اگه اشتباه نکنم. محسن چاوشی در تخصص بهاره ست از اون بپرس!:دی
اولا؛ متشکرم احسان خان!
دوما؛ آلبومهاى محسن همیشه بهترین هستش! چون خودش یه دونس!
سوما؛ ترانه خواب بعد از ظهر مالِ سینا حجازى میباشد!
چهارما؛ فعلا...
ببین چقدر چشمت شوره احسان!!!
اشتباه گفتم.
ترانه اون آهنگ مال حسین صفاست.
من به اشتب arrengerاش رو گفتم.



با تشکر از شما و احسان به طور همزمان!
هیچ کدوم از آهنگاشو دوست نداشتم... مدتهاست شادمهر گوش نمیدم ولی چن روز پیش که داشتم کلیپ یکی از آهنگاش میدیدم، دیدم جدیدا داره خیلی بهتر کار می کنه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی