بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

کلمه، جاری، شعر

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۴ ب.ظ

کلمه، جاری، شعر
     حرف، فریاد، سکوت

تا ثریا پرواز
     و ب ناگاه، سقوط


کلمه، جاری، شعر
     مرگِ اخلاق، هبوط

تا ثریا پرواز
     حال، امروز، سکوت


کلمه، جاری، شعر
     مرگِ یک اندیشه

تا ثریا پرواز
     هر دو ساعت، پیشه!


کلمه، مرگ، فغان
     کلمه، درد، افغان

کلمه، تنها، دو
     در پیِ لقمۀ نان


کلمه، دیگر نیست!
     این کلام از من نیست!

بی کلام و بی هیچ!
     این همه هیچ، از کیست؟


91/5/21، کرج

۹۱/۰۵/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

سلام .

وبلاگ زیبایی داری.

دعایت میکنم من در میان ربنای دستانم
دعایم کن در میان بغض چشمانت
میدانم که هم دعای من میگیرد
هم دعای تو
................دعایم کن .............
متفاوت بود.



بله، بیت اولشو مدتها پیش قبل از اومدن استاد سر کلاس نوشته بودم ک با ورود ایشون ناتموم موند، چند روز پیش تمومش کردم!
رضا عالى بود
خیلى خوشم اومد
یاد لاریجانى افتادم ولى



بسی مشعوف شدیم از این ک یاد جناب لاریجانی افتادید!
آفرین...
دوستش داشتم...
فقط یه سوالی:
از اولش می دونستی می خوای به کجا برسونیش یا نوشتی و اومد؟!



بند اولشو سر کلاس نوشته بودم، فضای ذهنیم ی چیز دیگه بود اصلا!
ولی ادامشو همون روز بیست و یکم، البته فکر نکرده بودم ب اینکه دقیقا چ چیزایی بگم، ولی فضای کلی شو تو ذهنم داشتم!
بی نظیر بود و سبکش هر چه بود ، ناب !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی