بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

بانوی ترانه

يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۱۶ ق.ظ
تویی بانوی ترانه

از تو میگم عاشقانه

مرهم این دل زخمی

دووسِت دارم بی بهانه


تو مث جرعۀ آبی 

وسط هرم تابستون

یا مث یه استکان چای

توی چلّۀ زمستون


تو پر از عشقی، پر از من

من پر از شورم، پر از تو

کاش خدا قسمت کنه تا

مال من شه اون دل تو


کاش خدا قسمت کنه تا

ناجی ِ قلب تو باشم

با خیال تو بخوابم

توی رویای تو پا شم


[6 مرداد 1391، کرج]

۹۱/۰۵/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

بند آخر رو خیلی دوست دارم...

ولی توی مصراع آخر بند قبلیش "مال من شه اون دل تو"، "اون" تو ذوق میزنه که واسه پر کردن وزن اومده. این ایرادیه که من خیلی زیاد دارمش...

بند دوم هم خوب بود...
راستی توی بند اول مصراع آخر به نظر از وزن خارج میزنه.

در کل انتخاب این وزن یه کم دردسر سازه. لطافت شعر رو میگیره برای اینکه تا میخوای حست رو بگی باید بری مصراع بعد!

قبلی رو بیشتر دوست داشتم! قبلی یه چیز دیگه بود...



ممنون که وقت میذاری و آنقدر به ریز نقد میکنی احسان

مصرع آخر بند اول رو دووسِت دارم، کشیده بخونش

موافقم که قبلی بهتر بود
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۰۷:۴۰ دُخـتر ِ بـآرونــــ
: )

خیلی قشنگهـ ..



: )
من از بند دومش خیلی خوشم اومد!



آره، همه بار شعر رو این بند به دوش میکشه!
کلا دوستش دارم رضا
آفرین



ممنون
پست قبلو نخوندی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی