بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

تو میخندی

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۱۳ ق.ظ

تو می­خندی، بهشتِ من همین جاست

کنار هُرم تابستونِ مرداد

تو می­خندی، پُرم از عشق، از شور

عزیزِ من، «خدا» تو رو به من داد

 

تو می­خندی، جهانم سبز می­شه

شب یلدایِ من درگیرِ گرماست

تو می­خندی، چه شیرینه نگاهت

خدا، لبخندِتو برای «من» خواست

 

تو می­خندی، دلم بی­تابه، بی­تاب!

چی می­شد تا ابد می­رفت دیشب؟

تو می­خندی توی سرمای بهمن

منِ شهریوری می­میرم از تب!

 

5 مرداد 1391، کرج 

۹۱/۰۵/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

خیلی دوس داشتم رضا،به نظرم از همه کارای قبلیت بهتر بود!



ممنون
این عالییییییی بود رضا!!!
اینجاست که با خودم میگم کسی که می تونه چنین شاهکاری بگه، چطور میشه یهو اون شعر "دوسِت دارم" رو می ذاره توی وبلاگش!! خب آدم همه چیز رو که پست نمی کنه پسر گلم!!!
این عالیه... عالی! واقعا جای تبریک داری! حتما این هفته بیا ببر به ایوبی اینا نشونش بده!
ببین شعر کاملا استاندارد و بی نقصه. فقط یه چیز و بس:
تمام افعال مضارع هستن، ولی یهو توی بند آخر گفتی: "چی میشد تا ابد میرفت دیشب"! می دونم که احتمالا این شعر زاییده شده به خاطر اتفاقی که واقعا شاید شب قبل رو باهاش گذروندی و با خاطره دیشبش سروده شده، ولی چون مخاطب اینو نمی دونه، یه کم براش قابل هضم نیست. واسه همین فک کنم اگه بشه "چی میشد تا ابد می رفت امروز"، همه چیز حل شه به شعر هم لطمه ای نخوره...



مرسی احسان، اینم شعر مثبت
بازم مرسی، راستی میدونستی شادمهر یکی از شعرای مهدی ایوبی رو تو آلبوم جدیدش خونده، بدون این که بدونه مال کیه!
«شب یلدایِ من درگیرِ گرماست» اشاره به همون دیشب داره، البته اگه تغییر کنه، قافیه از دست میره، دقت کن پسرم
بازم ممنون از این همه لطفت
تو می خندی توی سرمای بهمن، من شهریوری میمیرم از تب!
به نظر من این نقطه قوت کار بود. خیلی دلچسب بود ایده اش...



ممنون
آره راست میگی قافیه از دست میره حواسم نبود!!

واقعا شعر ایوبی رو خونده؟! از کجا می دونی؟ و از کجا می دونی که نمی دونسته برای کیه؟!



تو پیج فیسبوکش نوشته بود یه کار که تلفیقی از دو تا ترانه س که شاعر یکیشو نمیشناختم بنا بر این فقط تو کاور آلبوم اسم مونا برزویی رو آوردم، بعد متوجه شدم کار مهدی ایوبیه و به 25 باند فروخته بودش قبلا، تقریبا عذرخواهی کرده بود!
عالـــــــــــــــى بود رضا
خیلى قشنگ بود



ممنون بهار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی