بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

اشتباه تو

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۳۴ ب.ظ
چه ساده دل به تو بستم

تو میروی و من هستم

منی که خیره نشستم

چه کردی با دل من؟


کمر شکسته و قامت

غمت خمیده و طاقت

به سر رسیده و داغت

نهادی بر دل من


و من چه ساده و عریان

ز حال خوب تو خندان

ز غصه های تو گریان

بریدی از دل من


[رضا منصف، 31 اردی... 91، کرج]


برای ...

به امید اینکه شادیش را ببینم همین روزها


اردی جهنم به پایان می رسد ساعت 24 امشب

امیدوارم خرداد، مانند خر جفتک نزند و

تیر، تیر خلاص نباشد بر پیکر بی جانمان

امیدوارم مرداد، نمیریم و شهریور شهرمان را 

وارونه نکند و مهر زودتر از موعد سر برسد. امیدوارم!



و اندکی تغییر در شعر:


چه ساده دل به تو بستم

تو میروی و من هستم

منی که خیره نشستم

چه کردی با دل من؟


کمر شکسته و قامت

غمت خمیده و طاقت

به سر رسیده و داغت

نشسته بر دل من


و من چه ساده و عریان

ز حال خوب تو خندان

ز غصه های تو نالان

بریدی از دل من


کدوم بهتره؟

۹۱/۰۲/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

رضا عالی بود...عاااااالییییی...
آفرین! می دونی این به طور جدی می تونه روی ملودی سوار شه و خونده شه؟! خیلی هم شعر قشنگی میشه در قالب سنتی! یا توی سبکای محمد اصفهانی!

آفرین... آفرین...



ممنون
اصلا به اصفهانی فکر نکرده بودم، راست میگی به سبک کاراش خیلی نزدیکه!
۰۱ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۴۱ دُختر بـآرونــــ
بهترین شعری کهـ تو این سبک خوندم از بین شعرهای ِ اینجا ...

عالـــــی ...





مرسی
به نظرم دومی پخته تره..



ممنون، می توو!
بسی بسیار خوب بود!خوشمان آمد
۱۱ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۱۹ دُختر بـآرونــــ
دومی :)

+ بهـ روز نمی کنی آیا ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی