بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

حوّای من

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۱۷ ب.ظ
وقت رفتن نرم نرمک می رسد

ای امان از این دل شیدای من


خال مشکینت مرا جادو نمود

ای سر من، ای همه سودای من


«نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم»1 

دل مبر از من، همه دنیای من


سر عشق خود نگفتم با کسی جز راز دان

سر عشقت، عشق جان افزای من


قفل قلبم را گشودی با دو چشمت، نازنین

زندگی تفسیر لبخندت بُوَد زیبای من


این سخن ها را رها کن، سیب تارف(تعارف) کن به من

سیب تارف کن به من، ای خوب، ای حوّای من


[رضا منصف، اردیبهشت 91، قزوین]

1: از استاد شهریار


+ اصلاح شد!

۹۱/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۸)

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را
به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

من خودم عادت ندارم شعری که میگم رو تغییر بدم .. ولی به نظرم اگه جای "تعارف" یه واژه ی دیگه بود خیلی بهتر می شد .. و "دیده ات" ..و "هوار"
ایول بابا!باحال نوشتی!هرچند من کلا با قافیه میونه خوبی ندارم اما اینو به سبک جالبی نوشتی!آهرین آهرین!
۲۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۱:۱۹ دُختر بـآرونــــ
"قفل قلبم را گشودی با دو چشمت، دیده ات

زندگی تفسیر لبخندت بُوَد زیبای من"

اینجاشُ دوست می دارم :)
دیروز خوندمش دیگه وبلاگ رو دیر دیدم.

کماکان بیت آخر... بیت آخر... بیت آخر...
خوب شد !
۳۰ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۷:۵۳ ستاره های سربی
سلام آقا رضا

شعرت خیلی قشنگ بود

امیدوارم تو دیگه ادامه این کار رو...

آرزوی موفقیت



ممنون
چیش اصلاح شد رضا؟! نفهمیدم!



مصرع دوم «امان» به جای «هوار»
مصرع نه هم «نازنین» به جای «دیده ات»
تو چون از اول اصلاح شده را خونده بودی به چشمت نمیومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی