بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

خانه ترانه

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۵۰ ب.ظ
پنج شنبۀ گذشته خانه ترانه بودم، کلی حس خوب و ... و لذت توأم با غم از شنیدن سروده های بینظیر منصوره لمسو، اگر به نمایشگاه کتاب سر زدین آخرین کار منصوره لمسو با نام «من فقط یک الکترون هستم» را که نشر شانی منتشر کرده از دست ندید.

ممنون از احسان عزیز

۹۱/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

قربون شما برم.

می خوای بریم خواستگاری برات رضا؟!
چیزی نیستا توی خانه ترانه این چیزا ایراد نداره منم از یه آقاهه خوشم اومده بود چند وقت قبل می خواستم ببرمش خونمون!
حالا بذار اون آقاهه بیاد احتمالا از اونم خوشت میاد...




برادر من خانواده نشسته اینجا، رعایت کن!
احسان تو چرا صمیمی میشی به طور کل رعایت شئون اجتماعی رو فراموش میکنی؟!
واااا مگه چیه؟!! خواستگاری چه اشکالی داره مگه چیو رعایت کنم؟! خواستگاری مگه شئون اجتماعی زیر پا گذاشتنه؟!!
بابا پیامبر خدا گفته النکاح سنتی! مگه چیه؟!
خواستگاریو نگفتم احسان جان!منظورم چیز دیگه بود!
به جان خودم دو بار خوندم نگرفتم قضیه چیه!!
من فکر کردم خواستگاری رو میگین! چی گفتم مگه غیر اون؟! نظرم توی همین پست رو میگی یا جای دیگه؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی