بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

و یک شعر جدید

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۱۸ ب.ظ

تمامِ عمر دنبالِت می گشتم

دوسِت داشتم، برای این گذشتم


تو خوبی، مثل گلبرگ گُلایی

عزیزم من کجام و تو کجایی!


می خواستمت ولی بهِت نگفتم

نگفتم تا که از چشمت نیفتم!


مگه میشه که عاشقت نباشم؟

می ترسیدم که لایقت نباشم!


با این که گاهی از من می گریزی

گلم، خیلی برای من عزیزی!


[رضا منصف، چهار شنبه، 13 اردی بهشت 91، 21 و 30 دقیقه، کرج]

۹۱/۰۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

عاالی بود.
به نظر من تنها نقطه ضعفش کلمه "می گریزی" بود. کلمه ساختار سنتی داره. ولی شعر تو شعر مدرن بود!
باقیش به نظر من عالی بود...
اگه شعرات همین ها بود که نوشتی، قشنگ میشه پیشرفت رو حس کرد.



«می گریزی» ساختار سنتی داره؟
«اگه شعرات همین ها بود که نوشتی» معنی دقیق این جمله چیه؟
قشنگ بود :)



مرسی
۱۶ ارديبهشت ۹۱ ، ۰۹:۱۲ دُختر بآرونــــ


زیــبا ...



سپاس
یاد ترانه های گروه آریان انداخت منو!



!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی