بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

چه زود رفتی

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۱ ب.ظ

چه زود رفتی مادربزرگ؛ گمانم دلت جا مانده بود پیش مهربانی ها پدربزرگ


طعم آخرین ناهاری که مهمانت بودیم هنوز زیر زبانم هست


حالا که پیش خدایی برای ما هم دعا کن! خدا چه قدر دوستت داشت، نگذاشت حرفت روی زمین بماند!

۹۱/۰۹/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۱۸)

رضا...:(
خدا رحمتشون کنه...
خدا رحمتشون کنه...
روحشون شاد...
ایشالا همه پدر مادر ها سلامت باشن...
تو برو سفر سلامت!

خدا رحمتشون کنه
روحشون شاد..
ای وای .. : (
آخ...
مادر بزرگ های دوست داشتنی ...
فکر دل کوچک نوه هایشان را نمیکنند...
نمیگویند یک وقت آغوششان را کم میآوریم و
...
دلتنگ میشویم...
.
تسلیت :(
۰۹ آذر ۹۱ ، ۱۲:۲۸ من روی ماه زندگی میکنم
متاسفم به خاطر مامان بزرگ.
:(
روحشون در آرامش باشه ..
صبر برایتان و
آرامش برایشان
آرزومندم .
این سفری است که بلیت اش یکطرفه است...
خدا رحمتشون کنه...
همینکه اشک هم کم بیاورد...
متاسفم!!
سلام دوست عزیز...
عرض تسلیت...خدا رحمتشون کنه...
۱۲ آذر ۹۱ ، ۱۶:۵۹ خانوم بادبادک
سلام آقا رضا
من دیر متوجه شدم شرمنده ام
انشاالله که روحشون قرین رحمت الهی هست و به آرامش رسیده اند ،
تسلیت عرض میکنم و براتون آرزوی صبر دارم
ما رو در غم خودتون شریک بدونید
خدا رحمتشون کنه ...
۱۷ آذر ۹۱ ، ۱۰:۳۱ چراغ آلات
داغ عزیز سخت است ، مخصوصا عزیزی که از خودش هزار و یک خاطره میگذارد ،... انشاالله که خداوند به شما صبر عنایت فرماید
خدا رحمتشون کنه
روحشون به مینو در
۱۷ آذر ۹۱ ، ۲۰:۲۹ باران بانو
چند ماه پیش من هم این شرایط سخت رو تحمل کردم...پدربزرگم رفت
و جاش خالیه
روحشان شاد و خدایش بیامرزد
۲۴ آذر ۹۱ ، ۱۶:۰۶ چشم به راه
من به تنهایی این دل مشکوکم !
یا دلکم دل نیست ٬ یا آن که در دل است ٬ اهل دل نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی