بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

ام روز

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۲۱ ب.ظ
۱. امروز، نمایشگاه مطبوعات ۲. نوری زاد رو با شعار مرگ بر منافق از نمایشگاه بیرون کردند! خیلی صحنه بدی بود، خیلی! ۳. احسان این روز‌ها خیلی ازت ممنونم، نادونی‌های من رو هم ببخش! ۴. راحیل! خیلی خوشحالم از اینکه بعد از ۵ سال دوستی، امروز برای اولین بار دیدمت، خیلی! ۵. بماند!
۹۱/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۹)

۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۹:۰۹ خانوم بادبادک
نوری زاد اگر منافق تلقی شود ...

بقیه جمله ام را قورت میدهم
من درگیر اون 5 شدم حسابی!!!




1. اونروز، نمایشگاه "مطبوع"ات!
2. نوریزاد... نوریزاد... هنوز اون صحنه میاد جلوی چشمم شرمنده میشم. حالا که فکر می کنم می گم احسان خاک بر سرت که وایسادی مثل ماست نگاه کردی و هیچ کاری نکردی..
3. تشکر برای چی؟ کدوم نادونی پسر؟ این حرفا کدومه؟:)
4. به من چه!:دی
5. ماند!
نوری زاد؟؟ بعضی وقتا فکر میکنم فرق اینجور آدما با اونایی که فقط نگاه میکنن ببینن چی پیش میاد چیه؟؟؟راستی خودمم نمیدونم من این وسط چیکاره ام؟؟؟؟



از آشنایی با وبلاگتان خوشحال شدم!
۱۵ آبان ۹۱ ، ۰۸:۳۰ خــودمــونــی
جای تاسف داره هنوز در ایران مرگ کسی را بخواهند...!



از آشنایی با وبلاگتان خوشحال شدم!

منم همین طور! خیلی زیاد!




۱۵ آبان ۹۱ ، ۲۰:۰۲ خانم پرندهـ
تا پنج رو نگی ک نظرم و نمی گم



نمیشه گفت
ghablesh begam ke man be baziha khily hasodim mishe, yekishoon hamin gelaras
va bad in ke ... nemidonam key valy ye baroon miad o hamey kasifi ha ro mishore o mibare
من باب شمردن ماه ها و روزها واینا باید بگم که من یاد اون نمی آرم چون می دونم اه و پیف می کنه که از این لوس بازی های دخترونه در نیار ولی حسابشو برای خودم نگه می دارم!




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی