بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

امروز

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۵:۰۵ ب.ظ
فکر کن! امروز هم با سر درد از خواب بیدار شدم، سر دردی که امروز شد یک هفته که امانم را بریده! سر گیجه هم همراهش است. و من به صحبت های هیچ کس گوش نمیکنم، آخر دکتر ها را قبول ندارم، آخرین دکتری که قبولش داشتم سید محمود حسابی بود!!

از توضیحات و تفصیل ها میگذرم، می رسم به دانشگاه که برای دو واحد باید تا قزوین بروم امروز، با رحمانی سمینار در مسائل مالی دارم و به شدت از کلاسهای رحمانی بدم می آید، عاشق پیچاندن است! درست و حسابی درس نمیدهد، خدا کند حداقل خوب نمره بدهد، مثل آن همتیِ...!

این بار رحمانی نمی پیچاند و کمی حالم بهتر میشود.

می آیم خانه!

فیس بوک میروم.

وبلاگ میخوانم.

چند تایی وبلاگ به پیوند های وبلاگم اضافه میکنم.

خاصه خواندن مهدیه لطیفی حالم را بهتر میکند.

شام نمیخورم. یعنی سر سفره نمیروم!

مامان برایم یک بشقاب لوبیا پلوی نهار را که خیلی دوستش دارم می آورد میگذارد جلوی آئینه، میگویم نمیخورم؛اما ته بشقاب را در می آورم.

حالم بهتر است الان!

سرم ولی هنوز درد میکند!

۹۱/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۶)

اول فنی: این سبک خاطره گویی با چاشنی لطایف رو خیلی دوست دارم. حس می کنم با همین قلم چهار پنج ساعت هم می نوشتی می خوندم و لذت می بردم...

دوم محتوایی: این سر درده اگه چند روز دیگه ادامه پیدا کنه دیگه نباید انقدر سر سری بگیریشا!! کم می خوابی شبا؟!




اول: مرسی
دوم: امروز دردش کمتره!
راستی این اردی جهنم رو از پویا بیاتی گرفتی یا اصلا نمیشناسیش و ابتکار خودت بوده؟




پویا بیاتی رو یه ذره میشناسم، ولی تو اون لحظه اصلا بهش فکر نمیکردم؛ الان که دارم فکر میکنم میبینم یه آهنگ به این نام داشت، درسته؟
بعضی استادها فقط بعضی ها البته کلا با پیچاندن رابطه ی خوبی دارند ...

پیوندهای اضافه شده را دوست دارم ...

لوبیا پلو نوش جان و سر درد هم هر روز بهتر از روز قبل ...

‏+ خوبه که عنوان دوباره همان بارانکده است بی هیچ فعلا و بعدا !

‏+ سبک نوشته رو دوست داشتم : )




مرسی
قرص نخوری اصلا واسه سردردت رضا...
خیلی اشتباه بزرگیه ها...

آره یه آهنگ به این اسم داشت... منم همون رو شنیدم و یه آهنگ دیگه اش رو...




ما به دکتر که اعتقاد نداریم هیچ به قرص و دارو هم اعتقاد نداریم؛ به قول خودمان:

دردم از او، درمان از او
وصلم از او، هجران از او

جانم از او، جانان همو
با من جز از جانان مگو!
احسان دروغ میگه،اسی کدی بخور خوب میشی!
*اسی کدی:استامینوفن کدیین!




راس میگه!
خانوم عاطفه خانوم جان بذار چند سال بگذره اثر کاری که می کنی رو ببینی اون وقت بیا نسخه تجویز کن!!
کمترین اثرش اینه که تا یکی دو سال دیگه هیچ دوز کدئینی روت اثر نمی کنه! از میگرن دور از جونت تلف میشی...
حالا حرف گوش نکن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی