بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

دو قاچ شعر

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۰۸ ق.ظ

دو تا از شعرام:


قاب کهنهء بی عکس

یک کلاف سر در گم

سردیِ شدید من

دل بریدن از مردم

 

مثل کوه میمانم

از دورن خمم امّا

تو زیاد میبینی

من خودم کمم امّا...


رضا منصف
14 فروردین 91، بندر انزلی




و



تو بهترینها را برای من میخوای / واسه اینه عاشقتم

هر جا بخوام برم تو همراهم میای / واسه اینه عاشقتم


تو بزرگی مث کوه / تو زلالی مث بارون

تو به وسعت همیشه / همیشه پیشم بمون


تو خدای عاشقایی / دلمو تنها نذار

تو رو میخوام تا همیشه / منو بی خودت نذار


تو ببخش دل منو / گاهی اگر که با تو نیست

تو بزرگی، تو خدایی / هیچ کسی مثل تو نیست


من میخوام از تو / همونیم کنی که تو میخوای

من نمیخوام این بمونم / میخوام اونکه تو میخوای


رضا منصف

29 فروردین 91، کرج

۹۱/۰۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

آقا کا نمیدونستیم شما شاعر قابلی هستین!
قشنگ بود،به خصوص اولی!


چقدر دوست داشتم اینجای شعر را :

‏"مثل کوه میمانم/از درون خمم اما"

و چقدر در قاچ دوم مصدر دوست داشتن زیبا موج میزد ...
+ شعر اول: فضا و ماهیت شعر خیلی خوب بود.خیلی به دل می نشست ولی اونجاش که گفتی:
مثل کوه میمانم
از دورن خمم امّا

فک می کنم مثل کوه میمونم بهتر بود،چون از اول شعر زبانش انگار محاوره ست ...

+شعر دوم: برعکس اولی به دلم ننشست اونم به خاطر این بود که شدید سکته ی وزنی داشت...

++ میگم این خانه ترانه چه ها که با آدم نمیکنه!!
مثل کوه میمانم

از دورن خمم امّا

تو زیاد میبینی
من خودم کمم امّا...

عالی عالی عالی :)
ممنون از همگی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی