بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

بی بی سی حیا کن

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۴۷ ب.ظ

غروب – داخلی – پای تله­ویزیون

1-      دی­روز بازیِ تیمِ محبوبم بود و مسابقه با اشتباهات داور و فحاشی تماشاگران ناتمام ماند. ام­روز امّا، نشسته­ام پای برنامۀ نوبت شمای بی­بی­سی فارسی، موضوع برنامه همان اتفاقات بازی فوت­بال دی­روز است.

اواسط برنامه، نیما اکبرپور پیام­های بینندگان را می­خواند، بیننده­ای دربارۀ اتفاقات بازی نظر داده و گفته­است تقصیر دولت است(!) و من به این فکر می­کنم که دولت این وسط چه کاره است!

2-      کمی بعدتر مجری برنامه با بیننده ای صحبت می­کند، بیننده همان اول صحبت­هایش از این موضوع گله میکند که برنامه­ای که ظاهراً زنده­ پخش می­شود، در واقع با تأخیر است، مجری برنامه(پونه قدوسی) صحبت­هایش را قطع می­کند و می­گوید دلیل این کار فحاشی برخی بینندگان است، بلافاصله بینندۀ دیگری تماس می­گیرد و حرف­های مجری را تأیید می­کند و من به این فکر می­کنم که مگر خود مجری نگفته­بود که برنامه قدری تأخیر دارد، پس چه­طور بینندۀ دوّم متوجه صحبت­های بینندۀ اوّل شده! در حالی­که این اتفاق قبلاً هم افتاده­بود و مجری­های برنامه در جواب بیننده­هایی که هم­سو با سیاست­های شبکه صحبت نمی­کردند از بینندۀ بعدی می­پرسید نظر شما دربارۀ صحبت­های بینندۀ قبلی چیست؟ و من یاد گزارش مجله خبری نوزدهُ پانزدهِ شبکه یک می­افتم: تماس با برنامه از داخل اتاق فرمان!

 

«میگن کار، کارِ اینگیلیساست، گمونم کارِ این روساست، زیرِ آستینشون دستِ، ناپلئون بُناپارت پیداست»: این را هاتف خوانده بود، خواننده­ای که صداقتش را باور دارم، چرا که در آهنگ دیگری خطاب به معشوقه­اش می­گفت: «برو برو برو برو دختر، جنس من خورده شیشه داره»!

و من به نویسنده­هایی فکر می­کنم که زمانی طرفدارشان بودم، موقعی که در 40چراغ می­نوشتند و امروز از برنامه­سازان بی­بی­سی اند: نیما اکبرپور، علیرضا میراسدالله، بزرگمهر شرف­الدین(که خیلی دوستش می­داشتم) و ...

۹۱/۰۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۷)

و اینجاست که آدم می ماند چه بگوید واقعا !




اوهوم!
گویا حال آسمان چشمانت آفتابی شده و دلتنگی و دلگرفتگی رخت بسته است و این چقدر خوب است...
اون برنامه رو من دیدم. نیما اون همه نظر خونده از همه طرف. موافق و مخالف. حرفای خنده دار میزنی




نیما را خیلی وقت است میشناسم، از او انتظار نداشتم!
زمان آدم ها رو خیلی تغییر میده!!!




خیلی!!!
۲۲ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۱۷ دُختر ِ بارونــــ
تغییرات ِ جدید مُبارک ، زیبــاســت.
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۱۹:۴۹ دُختر ِ بارونــــ
"حـ ـا ل ِ عـ ـجـ ـیـ ـبـ ـی دارم
گمانم به خطر توست"

+ فقط می دانم دوستش داشتم این را،می دانم وقتی خواندمش یک آه ِ کشدار دلم خواست ...

+ گاهی گمان نمی کنی و می شود/گاهی نمی شود کهـ نمی شود/گاهی هزار دورهـ دعا بی اجابت است/گاهی نگفتهـ قرعهـ بنام ِ تو میشود/گاهی گدای ِ گدایی و بخت نیست/گاهی تمام ِ شهر گدای ِ تو می شود ..!
من شخصا این برنامه رو ندیدم. ولی انصافا هر بار نوبت شما رو دیدم توی خوندن کامنتا از هر دو طرف دعوا، موافق و مخالف، به اندازه کافی نمونه ارائه کردن خداییش.
و بیننده ها هم که تماس می گیرن گاهی نظرات بی ارزشی می دن که بعضا خنده دار هم هست ولی انصافا نسبت به شبکه های دیگه اوضاعش خیلی بهتره.
ولی اینکه برنامه با تاخیر پخش میشه، این تاخیر در حد چند ثانیه ست آقا رضا. یعنی به نظرم مشکلی توی این قضیه جواب نفر بعد به نفر قبلی وجود نداره. اگه جفتشون پای تلفن باشن که همون جا صدای هم رو می شنون. اگه دومی بعدا وصل شه به برنامه که اون 3 4 ثانیه گمون نمی کنم خیلی تاثیری داشته باشه... هرچند برای شبکه ای به قدرت بی بی سی حتی همین سه چهار ثانیه هم خوب نیست چون شائبه سانسور سیاسی ایجاد می کنه به نظرم... به نظر من باید پای فحش شنیدن هم وایسته! هر کسی با هر عقیده ای که بهشون زنگ می زنه، نوع برخوردش شخصیت خودش رو نشون می ده...




ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی