بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

ولنتاین

سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۵۷ ق.ظ
ولنتاین و سپندار مذگان به چه کارم می آید وقتی تو نباشی؟

راستی میدانستی « ولنتاین » هم فیلتر شده؟ گمانم به خاطر نبودن توست!

۹۰/۱۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۱۱)

۲۵ بهمن ۹۰ ، ۰۶:۵۸ علی دنتیست
سلام... وب جالبی داری

روز عشق بدون معشوق....

خوشحال میشم به من هم سر بزنی...
سلام
وب خوبی دارید به منم سربزنید
" « ولنتاین » هم فیلتر شده"

اینو من بهت گفتما




میخواهی ما را بی کفایت جلوه دهی؟ بدهم شکوفه گردنت را بزند؟
۲۵ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۵۸ دُختر ِ بارونـــــ
واژهـ ی غریبیست برایم هردویَش

و همان بهتر کهـ غریب هَم بمانند ...
ولنتاین بی ولنتاین...
از کندن کوه منصرف شد
مشغول دل کندن است "فرهاد"...
...
قطعا به همین خاطر ِ . به خاطر ِ نبودن تو .




به زودی بهتان سر میزنم، شاید وقتی دیگر!
این آخرین بار بود که جوابشو دادم، چون اخلاق منو زیر سوال برد، نمی خواستم چیزی نگم! ولی برای مقابله با این مساله یه راه دیگه پیدا کردم که امیدوارم جواب بده! در ضمن امکان نداره بنده با افرادی که مشکل دارم مهربون برخورد کنم...به خصوص وقتی مشکل مورد نظر به این جا رسیده!




موفق باشی!
ولی ما بخواهیم نظر بدیم باید چه کنیم؟!
سلام اقا رضا...از طریق یکی از دوستان با وبتون اشنا شدم

سپندار مذگان هم پیشاپیش مبارک




خوش اومدین!
متاسفانه نمی تونید فعلاَ! تا ببینیم که چی میشه!
وقتی...
وقتی نبودن را انتخاب کنی،باید پای تمام دردهایش بایستی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی