بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

این یک پست عاشقانه نیست!

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۲۰ ب.ظ
از چه باید بنویسم؟

از آنهایی که دوستشان دارم و دوستم ندارند؟

از کسانی که دوستشان دارم، عاشقشانم، میخواهم مال من باشند، آنها هم دوستم دارند، اما مال دیگری اند؟

از کسانی که دوستم دارند و دوستشان ندارم؟

از اینکه این جمله ها همه شان با « از » شروع میشوند متنفرم!

لعنتی! من تو را دوست دارم!


توضیح: این پست از تبعات خواندن وبلاگ کسرا است!

شاید از این پس دُز عاشقانه این ولاگ بالا رود، شاید، قول نمیدهم!

۹۰/۱۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

۲۴ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۴۹ دُختر ِ بارونـــــ
"از اینکه این جمله ها همه شان با « از » شروع میشوند متنفرم!

لعنتی! من تو را دوست دارم!"

+ حَرفی نمی ماند برای ِ گفتن ...

این پُست خلاصهـ ی حرفاست./




شیرههههههههههـ!!
دارم میخونمت
منتظریم دز عاشقانه ش رو ببری بالا




قول ندادم که! قول دادم؟
گاهی شاید لازم باشد از یاد ببریم یاد همه ی آنهایی که با نبودنشان بودنمان را به بازی گرفتند...
اینگونه شاید بهتر بتوان دید...زیست...و نفس کشید....
چه دل-نشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی