بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

دلم گرفته

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴ ب.ظ

دلم می‌گیره از خودم

از این که عاشقت شدم

تو رویاهام ما با همیم

تو واقعیت، من، خودم


دلم می‌گیره از شما

از اون دو چشم آشنا

کاش می‌دونستی خوب من

عاشقتم من به خدا


دلم گرفته از خدا

از اون که قول داده به ما

هوامونو داشته باشه

چه بی‌خیالی،‌ ای خدا


دلم گرفته از خودم



رضا منصف

۱۹ اسفند ۱۳۹۱، کرج

۹۱/۱۲/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
رضا منصف

عشق

نظرات  (۱)

نپسندیدم :(
پاسخ:
هر جور راحتی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی