بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

من چه خوبم امروز

چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۰۰ ق.ظ

دشت‌هایی چه فراخ

کوه‌هایی چه بلند

در گلستانه چه بوی علفی می‌آمد

من در این آبادی، پی چیزی می‌گشتم

پی خوابی شاید، پی نوری، ریگی، لبخندی

پشت تبریزی ‌ها غفلت پاکی بود، که صدایم می‌زد

پای نی‌زاری ماندم، باد می‌آمد، گوش دادم

چه کسی با من حرف می‌زند؟

سوسماری لغزید

راه افتادم

یونجه‌زاری سر راه. بعد جالیز خیار، بوته‌های گل رنگ و فراموشی خاک

لب آبی گیوه‌ها را کندم، و نشستم، پاها در آب

من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هوشیار است

نکند اندوهی، سر رسد از پس کوه.چه کسی پشت درختان است؟

هیچ، می‌چرخد گاوی در کرد

ظهر تابستان است

سایه‌ها می‌دانند، که چه تابستانی است. سایه‌هایی بی‌لک

گوشه‌ای روشن و پاک

کودکان احساس! جای بازی این‌جاست

زندگی خالی نیست: مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست

آری تا شقایق هست، زندگی باید کرد

در دل من چیزی است، مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح 

و چنان بی تابم، که دلم می‌خواهد بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه

دورها آوایی است، که مرا می‌خواند

[سهراب]


پ.ن. : چه قدر خوب است حال این روزهایم؛ 
بودنِ آدم هایی که ما بودنشان را دوست میداریم، زمین را زیباتر میکند! [با تو بودما آقای بردیا خان]

۹۰/۱۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

۱۹ بهمن ۹۰ ، ۱۰:۲۳ دُختر ِ بارونــــــ
"من به سیبی خشنودم.

و به بوییدن یک بوتة بابونه.

من به یک آینه، یک بستگی پاک، قناعت دارم... "

+ حال ِ خوب روزهایت جاوید : )




تنکس، آرزوی حال خوش جاوید برای شما، too
نه . به من معرفی کنین که من دانلود کنم !
از همون تک تراکایی که دوس دارین !
حالا دو سه تا هم شد کافیه
پستت بوی شبنم اول صبح میداد , روی علف ها ...




منم که نبردین

(الان خودمو بچه ی کوچولویی تصور کردم که وقتی بقیه میخوان برن بگردن نمی برنش و اون مدام ونگ میزنه...از این بچه ها که همش در حقشون اجحاف میشه)




تازه اینو دو روز قبل نوشتم که اومده بود، دیروز که با هم بودیم خیلی چسبید، البت میدونم که دیروزو میگی!
دورها آوایی است، که مرا می‌خواند.................

سلام
شعر "در گلستانه" رو خیلی دوست دارم...
همیشه از خوندن و زمزمه اش لذت می برم...




ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی