بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

هستی؟

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۰۴ ق.ظ
گاهی به عدالت که هیچ، به وجود خدا شک میکنم!!!

۹۰/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

۱۱ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۴۸ دُختر ِ بارونـــــ
+ و خـُدایـی که در این نزدیکی است

لای این شب بوها ، پای آن کاج بلند

روی آگاهی آب ، روی قانون گیاه .

+ I know God always ONLINE : )

+ و حتم دارم کهـ هست همین حوالی ِ خودمان

چشمان ِ بصیرت ِ ما گاهی او را نمی بیند ...




میدونم که هست ولی گاهی اوقات ...
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۴۹ دُختر ِ بارونــــ
اول ! [لبـــخند]
سلام

میدونید اونی که همیشه هست خداست و اونی که بیشتر وقت ها غافله و نیست ما انسان های فراموش کار هستیم مایی که هر جا کمک خواستیم چه صداش کردیم چه نکردیم کمکمون کرده ولی ما یادمون رفته که تنها کسی که کمکمون کرده فقط خدا بوده خدا وند بخشنده مهربان .

موفق باشید.
behem sar bzan





شما؟
آمدم، دوست داشتم!
فقط گاهی؟! من خیلی وقتا!




بیا بی انصاف نباشیم، همیشه دستمونو گرفته، فقط بعضی وقتا ولمون میکنه ببینه میتونیم خودمون راه بریم یا نه!
قاطی کرده بودم یه چیزی گفتم!
خیلی چیزا بهم داده، فکر میکنم مهمترین هاش دوستام باشن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی