بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

من فقط...

شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۰، ۰۲:۲۴ ب.ظ

من فقط عاشق ِ اینم، روزایی که با تو تنهام، کارُ بارِ زندگیمُ، بذارم برایِ فردام...


+   +


۹۰/۱۰/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

اوهوم
راس میگه...
من فقط عاشق اینم،پشت پنجره بشینم...حواست به من نباشه...دزدکی تو رو ببینم...
من فقط عاشق اینم،عمری از خدا بگیرم...اونقدر زنده بمونم...که به جای تو بمیرم...
اینجوریاس!
۱۹ دی ۹۰ ، ۰۳:۳۸ محمدجواد
لایک لایک لایک لایک لایک لایک




ایضا لایک به شما!
۱۹ دی ۹۰ ، ۱۳:۱۵ دُخترِ بارونـــــ
فقط عاشق ِ اینم
.
.
.
نبودنت غوغا می کند این حوالی ./

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی