بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس
من به چرخش زمین مشکوکم؛ باید بالا بروم و از آنجا ببینم که زمین می چرخد یا نه!
تازه اگر آنجا زمین نچرخد از کجا معلوم که من با سرعتی معادل سرعت زمین نمی چرخم که همین باعث می شود که زمین را ثابت ببینم؟
نه!
باز هم باید بالاتر بروم. دقیق که بگویم هفت آسمان باید بروم بالاتر و از کنار خدا نگاه کنم به زمین ببینم می چرخد یا نه! باید بروم پیش خدایی که از رگ قلبم به من نزدیک تر است!(+)
اصلا از کجا معلوم که قلب من در سینه ام باشد؟ شاید قلبم را پیش خدا در آسمان هفتم جا گذاشته ام؛ یا شاید بین راه!
به هر حال باید بروم
مقصد بهانه است، رفتن رسیدن است

+

زمین گرد است، انتها ندارد، رسیدن معنایی ندارد، مهم حرکت کردن است(نقل به مضمون از عرفان نظرآهاری)

+

اگر توانستید کتاب "انسان از منظری دیگر"(محمدعلی طاهری) و "الف"(پائولو کوئلیو) را بخوانید!

+

میبینید به جای درس خواندن برای ارشد، چه چیزهایی میخوانم؟

۹۰/۱۰/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۷)

بی نظیر بود رفیق جان




ممنون!
۱۱ دی ۹۰ ، ۱۲:۳۷ محمدجواد
مقصد بهانه است، رفتن رسیدن است
عـــــــــالی...
در ضمن ارشد نخوندی هم نخوندی... برو کار کن مگو چیست ارشد که دهن سرویسی ست ارشد




ممنون جناب!
۱۱ دی ۹۰ ، ۱۳:۱۹ زهرا منصف
من این پست را با دست خط ِ خودت خواندم.راستش لذتش خیلی بیشتر بود...الان هم دوباره خواندم و چسبید...به جای آن کتاب ها برای ارشد بخوان پسر!!
بند اولو که خوندم یاد کارای عرفان نظرآهاری افتادم،و خط بعدش...

درضمن،اصولا درس برای نخوندنه!این کتابا بیشتر به داد دل آدم میرسن!




من بیشتر به حسین پناهی فکر میکردم تا عرفان!
I'm agree
۱۳ دی ۹۰ ، ۱۵:۴۶ نسرین رضایی
لطفن کتاب معرفی می کنید نام مترجمش رو هم بگید.
این هم غیر خصوصی...
برای فهمیدن اون کامنت به پست"باران یعنی آلاچیق" این جانب رجوع کنید!




زیر باران «باید» رفت، چتر ها را باید بست
زیر باران زندگی باید کرد!

کتاب اول که ایرانیه، دومی هم به دلیل لغو مجوز انتشارات کاروان و عدم اجازه انتشار آثار کوئلیو، به صورت اینترنتی منتشر شده و مترجمش آرش حجازیه! البته جفتشون بنا به دلایل الکی-کشککی جزء کتابای ممنوعند!
۱۴ دی ۹۰ ، ۰۰:۱۹ هری هالر
رشد یا ارشد... شاید هم هر دو...
شیرین بود...




ارشد، گرچه رشد مهمتر است
سپاس استاد!
رفتن رسیدن است...
این پست رو خیلی دوست داشتم اسم همه کسایی که دوستشون دارم رو آوردی اینجا
مخصوصا" همونی که می دونی
درس خوندن خوبه اما من این جور کتاب ها رو بیشتر دوست دارم تا درس و به نظرم اینها بیشتر ما رو بالا می برن
البته هر چیز به جای خودش




ممنون، موافقم، همینطور که برای نظر قبلی این پست نوشتم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی