بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

روزهای بی کتابی می رسد

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۲۹ ق.ظ

    روز قبل از کنکور کاردانی به کارشناسی «مارک و پلو»ی منصور ضابطیان رو خوندم و روز بعد از کنکور، «من، زن بابا و دماغ بابام» محمدرضا شمس رو، که خوندن هر دو رو شدیدا بهتون توصیه می­کنم، طی روزهای بعد هم دو تا کتاب دیگه خوندم که نچسبید بهم: «اشتیلر» ماکس فریش و «فوتبال علیه دشمن» سایمون کوپر.
     در حال حاضر کتاب نخونده­ی دیگری در دست نیست، از این رو پیشنهادات شما را می­پذیریم. پیشنهاد از شما، خواندن کتاب از ما. 

۸۹/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۳)

داداش رضا سلام
ممنونم که همیشه بهم سر می زنی امدوارم توی کنکور موفق باشی

خوبه که کتاب می خونی ...من بهت پیشنهاد می کنم کتاب "صد سال تنهایی " اثر

مارکز روبخون این اخرین کتابی بود که من خوندم (به زور)جالب بود...الان هم دارم

کتاب "خداوند الموت " حسن صباح به زور دوستان می خونم ولی جابه امیدوارم

بتونم تا آخرش

بخونم
ارمیا / رضا امیرخانی
۲۴ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۲۶ دختر شکلاتی
خوب بگو چه تیریپ کتابی دوست داری؟!!
من چند تا کتاب خوب می گم نمی دونم حالا خوشت بیاد یا نه!؟یا اصلا ممکنه خونده باشی!!!
سمفونی مردگان-عباس معروفی
مکتوب-کوئیلو
خندیدن بدون لهجه-فیروزه جزایری دوما
صد سال تنهایی-ماکز
بازم بگم؟!؟!




سلام. از پیشنهادهایی که کردین ممنونم. کاش آدرس وبتون رو مینوشتید.
معمولا رمان رو ترجیح میدم. از داستان کوتاه هم خوشم میاد. برای آشنایی بیشتر با سلیقه من میتونید پروفایل وبلاگم را نگاه کنید.
مکتوب رو خوندم، عطر سنبل عطر کاج جزایری رو هم خوندم که خوشم نیومد. خندیدن بدون لهجه متفاوته؟
میتونید بازم بگید. من مشکلی ندارم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی