بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

نزدیکتر از ...

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۸۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

بالهایت را کجا جا گذاشتی؟ وقتی از پیش خدا می­آمدی و اینقدر ناراحت بودی که حتی حواست نبود خدا به تو بال داده تا هر وقت تنها شدی - که همیشه تنهایی - پرواز کنی و قد بکشی تا خودش و خداییش.

فکر کن ببین بالهایت کجاست؟ فکر کن. من هم دارم فکر میکنم. بالهای من هم گم شده­است. تو بالهای مرا ندیدی؟ میخواهم پر بکشم تا خودش. خیلی دلتنگم و خیلی وقت است که فراموشش کرده­ام. فراموش کردم که او به من نزدیکتر است. نزدیک تر از، خودش گفته: " اقرب من حبل الورید" و من نمیدانم چرا ما "حبل الورید" را "رگ گردن" ترجمه کرده­ایم شاید پنداشته­ایم گردن از قلب نزدیک­تر است.     باقی بقایتان!

۸۸/۱۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۱)

۱۱ دی ۹۰ ، ۱۲:۳۸ محمدجواد
لایک....




لایک یور لایک!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی