بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

انا لله و انا الیه راجعون

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۸۷، ۰۱:۵۸ ق.ظ
... و مرا صدا کن
که صدای تو خوب است
صدای تو سبزینه‌ی آن نگاه عجیبی است٬
که در انتهای صمیمیت حزن می‌روید.
و من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنها ترم.

سلام.

روز سه شنبه هفتهء گذشته پدربزرگم چشم از این جهان فرو بست.

و به همین دلیل من چند وقتی رو در خدمتتون نبودم.

ازتون خواهش میکنم برای شادی روحش یه فاتحه بفرستید.

پدر بزرگ

۸۷/۰۴/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۶)

با سلام و درود به شما و دیگر دوستان عزیز
اخیرا سایت www.masomi.org امکاناتی را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده تا هر فردی با هر عقیده و دینی، نظرات، اندیشه ها و سوالات خود را با دیگر کاربران مطرح نموده و به تبادل افکار بپردازند.

کاربران می توانند با ثبت نام در انجمن سایت از امکانات مختلفی مانند وبلاگ شخصی و...استفاده کنند.

این امکانات موقعیت منحصر بفردی را برای کسانی که می خواهند نظرات و عقاید خود را با کاربران بیشتری در میان بگذارند ایجاد کرده که ضمن تبادل افکار و آراء در بین کاربران اینترنتی، مطالب و نظرات خود را در حدود وسیعتری مطرح نموده و بدون هیچ محدودیتی افکار و نظرات خود را به اطلاع بسیاری از متخصصین و شخصیتهای فرهنگی، دینی و سیاسی در داخل و خارج کشور برسانند.
۲۵ تیر ۸۷ ، ۰۲:۵۵ ستاره های سربی
پشت خرمن های گندم لای بازوهای بید
آفتاب زرد کم کم نهفت
بر سر گیسوی گندم زارها
بوسه بدرود تابستان شکفت
از تو بود ای چشمه جوشان تابستان گرم
گر به هر سو خوشه ها جوشید و خرمن ها رسید
از تو بود از گرمی آغوش تو
هر گلی خندید و هر برگی دمید
این همه شهد و شکر از سینه پر شور تست
در دل ذرات هستی نور تست
مستی ما از طلایی خوشه انگور تست
راستی را بوسه تو بوسه بدرود بود
بسته شد آغوش تابستان ؟ خدایا زود بود
۲۵ تیر ۸۷ ، ۰۲:۵۶ ستاره های سربی
گفت : آنجا چشمه خورشید هاست
آسمان ها روشن از نور و صفا است
موج اقیانوس جوشان فضا است
باز من گفتم که : بالاتر کجاست
گفت : بالاتر جهانی دیگر است
عالمی کز عالم خکی جداست
پهن دشت آسمان بی انتهاست
باز من گفتم که بالاتر کجاست
گفت : بالاتر از آنجا راه نیست
زانکه آنجا بارگاه کبریاست
آخرین معراج ما عرش خداست
بازمن گفتم که : بالاتر کجاست
لحظه ای در دیگانم خیره شد
گفت : این اندیشه ها بس نارساست
گفتمش : از چشم شاعر کن نگاه
تا نپنداری که گفتاری خطاست
دورتر از چشمه خورشید ها
برتر از این عالم بی انتها
باز هم بالاتر از عرش خدا
عرصه پرواز مرغ فکر ماست
۲۵ تیر ۸۷ ، ۰۲:۵۷ ستاره های سربی
سراپا درد افتادم به بستر
شب تلخی به جانم آتش افروخت
دلم در سینه طبل مرگ می کوفت
تنم از سوز تب چون کوره می سوخت
ملال از چهره مهتاب می ریخت
شرنگ از جام مان لبریز میشد
به زیر بال شبکوران شبگرد
سکوت شب خیال انگیز می شد
چه ره گم کرده ای در ظلمت شب
که زار و خسته واماند ز رفتار
ز پا افتاده بودم تشنه بی حال
به جنگ این تب وحشی گرفتار
تبی آنگونه هستی سوز و جانکاه
که مغز استخوان را آب می کرد
صدای دختر نازک خیالم
دل تنگ مرا بی تاب می کرد
بابا لالا نکن فریاد میزد
نمی دانست بابا نیمه جان است
بهار کوچکم باور نمی کرد
که سر تا پای من آتش فشان است
مرا می خواست تا او را به بازی
چو شب های دگر بر دوش گیرم
برایش قصه شیرین بخوانم
به پیش چشم شهلایش بمیرم
بابا لالا نکن می کرد زاری
بسختی بسترم را چنگ می زد
ز هر فریاد خود صد تازیانه
بر این بیمار جان آهنگ می زد
به آغوشم دوید از گریه بی تاب
تن گرمم شراری در تنش ریخت
دلش از رنج جانکاهم خبر یافت
لبش لرزید و حیران در من‌آویخت
مرا با دست های کوچک خویش
نوازش کرد و گریان عذر ها گفت
به آرامی چو شب از نیمه بگذشت
کنار بستر سوزان من خفت
شبی بر من گذشت آن شب که تا صبح
تن تبدار من یکدم نیاسود
از آن با دخترم بازی نکردم
که مرگ سخت جان همبازیم بود
۲۵ تیر ۸۷ ، ۰۹:۰۳ دخترنارنجی
سلام خوبین؟
تسلیت می گم
امیدوارم خدا پدر بزرگتون و همه ی رفتگان را بیامرزد.
باشد که ما هم آمرزیده شویم.
سلام
خوبی شما؟
چه خبرا؟
خیلی خوش تشریف آوردید
یه سوال...خسرو شکیبایی پدربزرگته؟
دیگه هم اینکه جمله ای که نوشته ای خیلی معنا گرا...در کل می شه گفت جای بسی تفکر دارد!
راستی...خودت در مورد آپ من نظر ندادیاااااااااااااااااااااا...من که یادم نمی ره
با من امری نیست؟
بای بای

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی