بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

پست پس از کنکور

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۸۷، ۰۲:۴۸ ق.ظ

به نام خدا

سلام . بعد از مدتها یه سلام درست و حسابی. از دست کنور هم راحت شدم، گرچه ریاضی نسبت به سال گذشته سخت تر بود ولی خوب زبان به نظرم خیلی راحت بود، حتی از کنکور آزمایشی سنجش هم راحت تر بود. تا ببینیم خدا چی میخواد.

 

 

همینکه از دست کنکور راحت شدم، "ها کردن" پیمان هوشمند زاده رو خوندم، کتاب بدی نبود اما همچین فوق العاده هم نبود. اما بعضی جاهاش جمله های زیبایی داشت، این هم یکی از اون جمله ها:

 

" : اگه از ده، هفت تا برداریم چی می شه؟

   : اگه هفت تا را برای خودمون برداریم، هفت می شه. اگه سه تا رو برداریم، سه. "

 

ها کردن – مجموعه داستان پیوسته – پیمان هوشمندزاده – نشر چشمه – 1400 تومان

 

 ها کردن

 

راستی تو پیوند های وبلاگم میتونین وبلاگ خواهرمو ببنین.

۸۷/۰۴/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۹)

۰۹ تیر ۸۷ ، ۱۴:۱۲ دخترنارنجی
خوبه دیگه از کنکور راحت شدی
آرزو می کنم تو و همه کنکوریا موفق بوده باشن
خب خلاص شدنت رو تبریک می گم!
اتفاقاَ منم تازه ها کردن رو خوندم! به نظر منم خیلی خاص نبود! اصلاَ معلوم نبود چی می خواد بگه...خیلی عجیبه بعضی کتابا نمی دونم واسه چی اسم در می کنن!
۱۰ تیر ۸۷ ، ۱۹:۵۸ ستاره های سربی
سلام آقا رضا

خوبی
۱۰ تیر ۸۷ ، ۲۰:۰۰ ستاره های سربی
هر چه کنی بکن ولی
از بر من سفر مکن
یا که چو می روی مرا
وقت سفر خبر مکن
گر چه به باغم ستاده ام
نیست توان دیدنم
شعله مزن بر آتشم از بر من گذر مکن
روز جدایی ات مرا یک نگه تو میکشد
وقت وداع کردنت
بر رخ من نظر مکن
دیده به در نهاده ام
تا شنوم صدای تو
حلقه به در بزن مرا
عاشق در به در مکن
من که ز پا نشسته ام
مرغک پر شکسته ام
زود بیا که خسته ام
زین همه خسته تر مکن
گر چه به دور زندگی
تن به قضا مهاده ام
آتشم این قدر مزن
رنجه ام این قدر مکن
بوسف عمر من بیا
تنگدلم برای تو
رنج فراق می کشد
خون به دل پدر مکن
هر چه که ناله می کنم
گوش به من نمیکنی
یت که مرا ز دل ببر
یا ز برم سفر مکن
۱۰ تیر ۸۷ ، ۲۰:۰۰ ستاره های سربی
عاقبت صید سفر شد یار ما یادش به خیر
نازنینی بود و از ما شد جدا یادش به خیر
با فراقش یاد من تا عهد دیرین پر گرفت
گفتم ای دل سالهای جانفزا یادش به خیر
آن لب خندان که شب های غم و صبح نشاط
بوسه می زد همچو گل بر روی ما یادش به خیر
با همه بیگانه ماندم تا که از من دل برید
صحبت آن دلنواز آشنا یادش به خیر
روز شیدایی دلم رقصد که سامان زنده باد
شام تنهایی به خود گویم سها یادش به خیر
آن زمانها کز گل دیدار فرزندان خویش
داشتم گلخانه در باغ صبا یادش به خیر
من جوان بودم میان کودکان گرمخوی
روزگار الفت و عهد وفا یادش به خیر
شب که از ره می رسیدم خانه شور انگیز بود
ای خدا آن گیر و دار بچه ها یادش به خیر
شیون سامان به کیوان بود از جور سهیل
زان میان اشک سها وان ماجرا یادش به خیر
تار گیسوی سهیلا بود در چنگش سروش
قیل و قال دخترم در سرسرا یادش به خیر
قصه می گفتم برای کودکان چون شهرزاد
داستان دزد و نارنج طلا یادش به خیر
سالهای عشرت ما بود و فرزندان چو ماه
ای دریغ ان سالها وان ماهها یادش به خیر
یار رفت و عمر رفت و جمع ما پاشیده شد
راستی خوش عشرتی بود ای خدا یادش به خیر
می رسد روزی که از من هم نماند غیر یاد
آن زمان بر تربتم گویی که ها یادش به خیر
۱۰ تیر ۸۷ ، ۲۰:۰۱ ستاره های سربی
با ارزوی موفقیت در کنکور ودر زندگی

به همه سلام برسون
۱۴ تیر ۸۷ ، ۲۰:۱۶ دخترنارنجی
سلام دوست گلم ممنون که به من سر زدی
از نظرت راجع به این که نوشته هام پخته تر شده واقعا خوشحال شدم
ممنون می شم هر از گاهی بهم سر بزنی ممنون
شاد باشی
سلام رضای عزیز

امیدوارم تو کنکور موفق باشی

من هم برات دعا می کنم
جنل خالق ...!!!! الحق که خدایی ....چه شباهتی....!!! هر کس ندونه فکر می کنه این یه قوله دیگه اشه .....بابا اینقد ....!!!

قضیه اینه که من یه پسر خاله دارم دقیقا هم سنو ساله شما با دیدنتون انگار اونو دیدم ...خیلی شبیشی ....قدر خودتو بدون .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی