بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

راز رفتن قطبی

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۸۷، ۰۱:۴۵ ق.ظ
۸۷/۰۳/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۷)

بله.... واقعاَ خوشحالم که دنیای مجازی این فرصتو به آم می ده که 40 چراغی ها و کتابخون ها و ... به قول کورنلیا " نژادی که یوسف نجار می شناسد." پیدا کنه...!
۲۰ خرداد ۸۷ ، ۱۰:۰۸ سین بانو(کاملا شخصی)
کم پیدایی آقا رضا
سلام آقا رضا

از کامران پرسپولیسی چه خبر؟
ایول به کامران نجف زاده.مرسی
یادم نبود کنکور داری! آخه به هوای آپ بودن اومدم!
۳۰ خرداد ۸۷ ، ۱۵:۲۶ ستاره های سربی
آه! کفشهای کهنه من!
چه فایده دارد که به یاد بیاورم،
اهل ِ کجای جهانم؟
که بگویک ترا در کوچه های کدام شهر گم کردم!
از آب ِ کدام رود نوشیدم!
در سایه کدام ابر خوابیدم!
و کبوتر کدام آسمان،
فضله بر شانه ام انداخت!
سرزمین من کفشهای من است!
کفشهایی که هرگز،
ا حصار مهرابن گربه این خفته خارج نشدند!
گربه ای که دوستش دارم!
وقتی با نوازشم به خواب می رود!
وقتی با صدایم بیدار می شود!
وقتی خمیازه می کشد،
گشنه می شود،
خود را به خواب می زند!
لهجه ام شبیه شوری ِ آب دریاچه چیچست
و تلخی آب بندری دور،
در جنوب ِ بابونه است!
با تکرار نام تو دهانم را شیرین می کنم!
با دنبال کردن خیال ِ تو،
راه خانه ام را پیدا می کنم!
تنها با به یاد آوردن ِ نشانی ِ توست،
که به یاد می آورم،
اهل کجای جهانم!؟

۳۱ خرداد ۸۷ ، ۱۳:۴۷ ستاره های سربی
سلام اقا رضا

خوبی در ساتو حتما بخون.

تا ریک ترین ساعت شب ساعت قبل از طلوع افتاب است

شاید گامی بیشتر تا قله نمانده باشد .

موفق باشی

به همه سلام برسون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی